vrijdag 19 maart 2010

Uitstap naar Planckendael

Het wordt hoogtijd dat ik mama eens aan hare gilet trek om mijn gebrabbel nog eens om te zetten in mensentaal want ik wil jullie graag vertellen wat ik nu weer heb meegemaakt. Ik ben namelijk op uitstap geweest naar Planckendael! Het was mijn eerste echte uitstapje samen met mijn mama en papa. Ik heb me echt reuze geamuseerd en ik ben natuurlijk ook weer erg braaf geweest.

In de voormiddag heb ik wel veel geslapen maar wat wil je ook: de zon scheen zo heerlijk in mijn gezichtje en ik moest er zelfs in mijn slaap een beetje om glimlachen. Zo'n heerlijk gevoel!
Na mijn lekkere melk heeft mama mij in de draagdoek gezet en dat was nog leuker. Zo kon ik heel goed kijken naar de diertjes. We hebben dieren gezien met een hele lange nek en dieren met een gekke hoorn op de kop en dieren die geen poten hebben en zo kruipen over de grond. En er was ook iets heel speciaals: er was pas een klein diertje geboren. Mama zegt dat het een klein aapje is en dat dat nog verre familie is van ons. Ik heb me al suf gepiekerd wat ze daarmee bedoelt maar ik ben er nog niet uit.

Ik heb echt genoten van deze dag en mijn mama en papa ook. Zij waren er wel erg moe van en ik heb hun dan ook maar wat laten slapen afgelopen nacht. Wat een brave en voorbeeldige jongen ben ik toch hé!

Heel veel lieve groetjes en tot gauw voor een volgend avontuur,

Toon




Geen opmerkingen:

Een reactie posten