dinsdag 9 november 2010

Staan, bokes en feestjes

Laat ik met het grootste nieuws beginnen: ik heb ontdekt waarvoor mijn voetjes dienen! Ik kan er namelijk mijn gewicht opzetten en als ik dan mijn benen strek, dan ben ik ineens groter! Echt tof, dat rechtstaan. Ik kan ineens veel meer zien en vooral het salontafeltje en de zaken die daarop liggen, worden plots veel bereikbaarder. Nu ja, ik moet eerlijk zijn, ik ben nog wel wat afhankelijk van mama of papa om mij recht te zetten want alleen gaat het nog niet zo goed. Ik oefen heel hard hoor en je zal zien, binnen dit en een paar weken, trek ik me alleen op. En dan kan ik lekker aan de telefoon, gsm of afstandsbediening zonder dat mama en papa daar nog iets aan te zeggen hebben. Nee, echt, ik zou liefst de hele dag door willen staan.

Ik moet vanaf nu ook elke dag bokes eten. In het begin had ik dat niet graag hoor. Was me dat een plakkerig goedje! En daar moet je eerst op kauwen voor je dat kan doorslikken. Beetje verloren tijd hé. Maar nu smeren ze daar van die vettige boter op en dan smaakt dat plots veeeeel lekkerder. Gisteren heb ik zelfs bijna een hele boterham opgegeten in plaats van een flesje te drinken. Mama was er even niet goed van en zegt dat ik zo snel groot word. Ja, een baby'tje ben ik al lang niet meer hé.

Ik heb ook onlangs een verlanglijstje moeten maken want ze zeggen hier dat er binnenkort wat feestjes staan aan te komen. Zo gaan we eerst iemand vieren die op dezelfde dag als mijn mama verjaart en die graag kindjes ziet. En dan vieren we ook nog eens iemand die ongeveer gelijk met mij verjaart maar die al heel oud is (meer dan 2000 jaar of zo). En dan natuurlijk, vieren we heel hard mijn verjaardag. Ik weet nog niet goed wat dat is, verjaren, maar het klinkt alleszins heel erg fijn.

Tot gauw al maar weer!

Lieve knuffel,

Toon





3 opmerkingen:

  1. Christophe van papa's kaartclub10 november 2010 om 10:01

    Nou Toon, zo word je inderdaad snel een héle grote jongen !
    Wacht maar tot je dat bruine, plakkende goedje ontdekt dat sommige mensen op hun bokes smeren. Wedden dat je zó in een schattige chocotoff verandert ? Wat een chocotoff is ? Nou, dat ga je nog niet meteen leren, denk ik... Alles op zijn tijd !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag lieve prins

    mmmm heel veel van dat brood eten hoor, want van brood word je groot en dan kan je veel makkelijker aan de dingen die nu nog veel te hoog zijn. Oefenen hé !

    Wij kijken ook heel hard uit naar al die feestjes ! begin alvast maar te oefenen met blazen want ik heb ergens horen vliegen dat er dan ook een kaarsje komt op een mega grote slagroomtaart en weet je wat.... jij mag dat kaarsje uitblazen en dan met je handjes lekker in de slagroom slaan.

    veel liefs van
    Moetie en Vake Gandalf

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dag toontje,(Mama Katrien en Papa Jan)

    Amai! ik verschiet er wel een beetje van hoeveel je al kan.. (hihi dat rijmt). WIe weet moeten je mama en papa binnenkort wel alles op de hoogste kasten leggen..
    Doe zo verder en oefenen!!! Ook dat brood eten is super goed voor je! Binnenkort mag je misschien wel al de andere smaken proeven!
    Dikke duim voor Alle 3!
    xx
    Tantan

    BeantwoordenVerwijderen