dinsdag 13 april 2010

Mijn eerste vakantie

Ik heb weer iets 'voor het eerst' gedaan. Ik ben namelijk afgelopen weekend op vakantie geweest. Vrijdagavond zijn mama, papa en ik vertrokken naar Barvaux Sur Ourthe, dat is heel dicht bij Durbuy. Daar hebben wij in een huisje gelogeerd samen met mijn moetie en vake en met mijn tantes en nonkels. Het was heel fijn en ik ben, al zeg ik het zelf, weer heel flink geweest. Mama had een beetje bang dat ik niet goed tegen de drukte en de andere omgeving zou kunnen maar dat viel allemaal wel goed mee. Er waren dan ook veel mensen om mee te spelen en mee te knuffelen. En dat zijn nu net de twee dingen die ik heel erg graag doe.

We hebben heel wat leuke dingen gedaan. Zo zijn we gaan wandelen en een burcht gaan bezoeken. Wat ik trouwens heel erg vreemd vond, was dat de mensen daar heel anders praten dan hier. En toch is dat nog hetzelfde land. Raar hé.

Het was wel een hele verhuis. Heel de auto zat vol met mijn spullen. Ik denk dat mama en papa maar best een nieuwe auto kopen als ik voor mijn Kerstmis of sinterklaas ofzo een broertje of zusje vraag want anders gaat niet alles in de auto.

Ik wil best nog wel eens op vakantie gaan! Hopelijk zijn mama en papa er nu van overtuigd dat ik dat perfect aankan!

Lieve knuffel,

Toon

4 opmerkingen:

  1. Als jij nog eens op vakantie wil gaan Toon, je neefje Jonas, meter Els en nonkel Pé willen graag mee gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Toon

    Het was een leuke vakantie hé. Zo komen er nog heeeeeel veel denk ik. als het van Tante Marietje afhangt tenminste... En over de grootte van de auto moet je je geen zorgen maken, wie weet rijdt er binnenkort een echte grote Peels-bus naar de familieweekends met al die neefjes en nichtjes in het vooruitzicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Toon,

    Wat goed dat je papa het adres van je blogje nog eens aan mij heeft bezorgd, want ik kende dat adres niet meer. Ik heb 'm nu bij mijn favorieten gezet.
    Nou, nou, wat kan jij leuk schrijven zeg ! Ik hoor van je papa dat je dat talent van je mama hebt. Proficiat hoor !
    Ik kijk al uit naar je volgende verhaal.

    Groetjes,
    Iemand die hetzelfde werk doet als je papa, maar dan ergens heel ver weg...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is je Moetie eindelijk gelukt om de weg naar je Blog te vinden. Amaai Toon, als je groot bent dan leer je me maar alles van pc en gsm en kweeniewanogallemaal.

    En ja de vakantie was super !!! We gaan dat zeker eens over doen. Maar dan wel ergens waar er een speeltuin is, want ons Vake zit nu al te zagen om met jou op de schommel te mogen.

    kusjes van Moetie

    BeantwoordenVerwijderen