donderdag 8 april 2010

Straf verhaal!

Nu heb ik weer iets meegemaakt! Amai!

Mama moest vandaag met mij op controle bij 'kind en gezin'. In het begin was het allemaal nog ok. Ze hebben mij daar eerst gewogen en gemeten. Ik weeg nu al 5kg350 en ben 59cm groot. Knap van mij hé! Daarna moest mama met mij naar de verpleegster en hebben ze wat over mijn eten zitten babbelen. Ik heb iets opgevangen over fruitpap en groetenpap ofzoiets.

Maar toen kwam het hé! Toen moest ik naar de dokteres. Het was precies of ik dat lokaaltje daar al eens eerder had gezien en ik kon me herinneren dat ze mij daar vorige keer serieus pijn hebben gedaan met prikjes. Daarom ben ik al maar dadelijk beginnen huilen. En ja hoor, ik had gelijk. Even later kwam die dokteres daar toch weer niet af met zo'n spuitje zeker! Ik ben dan maar héél hard beginnen huilen maar het hielp niet. Ze plofte dat ding toch in mijn been! Pijn dat dat doet! Ik ben dan maar nog harder beginnen huilen. Zeg maar krijsen. Ik heb geprobeerd op die manier te laten zien dat ik er echt niet mee opgezet ben en dat ze mij dat geen derde keer moeten lappen. Om zeker te zijn dat mama de boodschap door had, heb ik tijdens het aankleden ook nog heel hard gehuild. Zo hard zelfs, dat mama mij heeft vastgehouden en dat iemand anders mij heeft aangekleed. In de auto heb ik dan wel even moeten bekomen van al mijn geween en heb ik gesnikt tot we bijna thuis waren. Eens thuis heb ik, om echt heel erg zeker te zijn dat mama mij hier nooit meer mee naartoe neemt, nog maar eens heel hard gehuild. Ik ben benieuwd of al mijn gehuil heeft geholpen. Dat zouden ze echt moeten verbieden, die prikjes! Hoezeer mama ook probeert te beweren dat het voor mijn eigen goed is. Maar dat maak je mij niet wijs hoor!

Zo, dat moest me even van mijn hart!

Lieve knuffel,

Toon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten