dinsdag 6 april 2010

Mijn tong, geluidjes, cadeautjes en wandelen

Ik heb, sinds ik hier voor het laatst verslag heb uitgebracht, weer heel wat nieuwe dingen geleerd, ontdekt en meegemaakt. Ik zal het jullie eventjes kort vertellen.

Ik heb geleerd om mijn tong uit te steken. Dat is echt plezant. Ik probeer mijn tong in allerlei bochten en posities te wringen. Mijn bloesje is wel altijd nat van mijn speeksel en papa zegt dan dat ik een zeveraar ben. Mama en papa zijn al heel lang aan het proberen om een foto van mij te trekken als ik mijn tong weer eens uit mijn mondje heb maar tot nu toe is dat nog niet gelukt. Als ik het fototoestel zie, dan is met mijn tong bezig zijn niet meer interessant. Nu proberen ze zonder dat ik het zie het toestel op te zetten en me dan zo te verrassen met een fototje maar ik heb hun wel door hoor! Misschien dat ik hen binnenkort toch eens hun zin geef zodat papa de foto dan hier op mijn blog kan zetten.

Ik kan nu al heel goed geluidjes maken en gisteren moest ik lachen en toen kwam er plots geluid mee uit. Ik vond het best wel grappig. Mama en papa kregen er precies water van in hun ogen maar ze moesten er ook wel mee lachen.

Gisteren en eergisteren heb ik veel cadeautjes gekregen. Ik snapte eerst helemaal niet waarom maar mama heeft het me uitgelegd. Blijkbaar is Jezus (dat is iemand die de dag na mij geboren is) gestorven en leeft hij ondertussen weer en om dat te vieren kreeg ik cadeautjes. Ik begrijp het nog niet helemaal maar de cadeautjes waren wel tof!

Ik ben daarstraks met mama mee gaan wandelen. We hebben een hele toer gedaan en we zijn langs hele mooie en rustige stukken van Kortenaken gekomen. Mama en ik hebben er echt van genoten. Ik moet ervan profiteren hé want mama gaat volgende week weer aan het werk en dan ga ik haar wel een beetje missen.

Zo, binnenkort breng ik terug verslag uit want er staat weer veel te gebeuren de volgende dagen.

Lieve knuffel,

Toon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten