vrijdag 30 april 2010

Eventjes kort vertellen hoe het met me gaat

Hehe, eindelijk kan ik mijn mama nog eens dicteren wat ze op mijn blog moet schrijven. Ze zegt dat ze het de laatste tijd nogal druk heeft en ik denk dat ik daar ook wel voor iets zal tussen zitten.

Ik ga ondertussen al twee weken naar Marleen. Dat is die mevrouw die op me past als mama en papa moeten gaan werken. Het is daar heel plezant. Ik ben wel elke avond heel erg moe van al het spelen en kijken. Maar ik probeer toch ook nog wat wakker te blijven 's avonds zodat ik nog kan genieten van de aandacht van mama en papa. Elke avond spelen we nog wat samen op de mooie speelmat die ik heb gekregen. Er is ook iets glanzend bij en als ik daarin kijk, dan zie ik een klein baby'tje. En als ik daar dan tegen lach, dan lacht dat terug. Geestig hè!

Ik heb ook weer wat nieuwe dingen ontdekt. Zo vind ik het nu bijvoorbeeld heel fijn om op dat kleine dikke vingertje te zabberen. Daarvoor nam ik heel mijn vuist of drie vingers.
En wat ik ook aan het oefenen ben, is het zo hoog mogelijk zwaaien met mijn benen. Als ik echt mijn best doe, dan kan ik mijn voeten al tot bijna mijn middel zwaaien. Ik denk dat ik binnenkort eens ga proberen om mijn voeten vast te nemen en wie weet kan ik er dan eens van proeven.

Ah ja, ik moet nog iets vertellen. Bij Marleen krijgen de andere baby'tjes in de namiddag in plaats van lekkere melk, iets anders. Het is dikker dan mijn pap en het zit ook niet in een fles. Ik ben het al een paar dagen aan het bestuderen. Ik weet niet of het lekker is maar ik ga zeker en vast eens aan mama vragen of ze ook eens zoiets voor mij kan maken.

Tot de volgende keer,

Toon



5 opmerkingen:

  1. dag toontje,
    fijn om te horen dat alles goed gaat bij Marleen en ook tof van je dat je savonds nog met mama en papa op de speelmat speelt.
    swiep nog maar goed met die beentjes. misschien kan je dat met wat oefenen net zoals je mama ook op je teen zuigen... ;-)

    xxx tantan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Tantan,

    Ik moest zeggen van mama dat ze dat al lang niet meer kan. Ze is ook al veel ouder dan mij hé!

    Knuffel,

    Toon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tante Marietje2 mei 2010 om 05:44

    Dag Toon

    Amai amai, jij gaat later een echte atleet worden, nu al zo hoog zwieren met je beentjes. Je kan misschien vragen aan je mama om samen te oefenen. Wie weet lukt het haar dan alweer opnieuw. Ik zal wel vanop de kant supporteren, want zo hoog kan ik niet zwieren met mijn beetjes hoor.

    dikke kus
    tante Marietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Prins

    Wat leuk zeg om na een zware dag nog eventjes te spelen met mama en papa. Laat ze ook maar eens kijken in dat blinkende ding, maar hou ze dan wat in de gaten hé dat ze zich niet te hard verschieten.
    En teentjes zabberen is echt wel leuk, dus blijven oefenen hé

    kusjes van Moetie

    BeantwoordenVerwijderen